Sponsing ER markedsføring- Helt sant!

I dag har jeg sittet med 800 markedsførere på Colosseum Kino i regi av Markedsføringsforeningen i Oslo. Innholdet var en kanalbattle imellom ulike mediekanaler om hvorfor markedsførere skal velge dem som kanal for å nå ut med sitt budskap til flest mulig innen sin målgruppe. Gode innlegg og spennende å høre om hva de største…

Les mer...

Hva har størst verdi-penger eller omdømme?

– Er det alltid slik at ”money talks” eller er det andre ting som er viktigere? Jeg har fulgt med, som sikkert mange andre, i debatten om hva Sjakkforbundet burde gjøre i forbindelse med en mulig sponsoravtale på hele 50 millioner med spillselskapet Kindred Group, som blant annet eier Unibet. Jeg har ingen problemer med…

Les mer...

Hvilken effekt ønske din bedrift å oppnå?

I dag har jeg hatt en fantastisk dag på jobb. Det ga meg inspirasjon til å ta tak i bloggen som har blitt liggende brakk grunnet prioritering i en hektisk hverdag av produksjon og prosjekter. Vi startet dagen med et spennende møte med en aktør innen Esport. En av de største i Norge med inspirerende…

Les mer...

God strategi- gir avkasting i sponsorarbeid

  Denne gangen har jeg lyst til å se på bredden og valgmuligheter næringslivet har dersom de går inn i et sponsorat og hvordan en bedrift burde tenke. Denne kanalen er utrolig spennende og en kan oppnå fantastiske resultater om man har en god plan Jeg sier bare; gratulerer til Telenor!- Kommer tilbake til det..…

Les mer...