Blogg

Hva har størst verdi-penger eller omdømme?

– Er det alltid slik at ”money talks” eller er det andre ting som er viktigere? Jeg har fulgt med, som sikkert mange andre, i …

Les mer →

Hvilken effekt ønske din bedrift å oppnå?

I dag har jeg hatt en fantastisk dag på jobb. Det ga meg inspirasjon til å ta tak i bloggen som har blitt liggende brakk …

Les mer →

Sponsing er Norges nest største kommunikasjonskanal

Sponsing er ikke lenger bare en logo på drakta, men helhet fra A til Å. Sponsormarkedet fortsetter veksten år etter år, og er en av …

Les mer →

Blogginnlegg – Hva har størst verdi- penger eller omdømme?

– Er det alltid slik at ”money talks” eller er det andre ting som er viktigere? Jeg har fulgt med, som sikkert mange andre, i …

Les mer →

God strategi- gir avkasting i sponsorarbeid

  Denne gangen har jeg lyst til å se på bredden og valgmuligheter næringslivet har dersom de går inn i et sponsorat og hvordan en …

Les mer →

Sponsing- fortsatt umoden markedskanal for næringslivet?

Jeg har jobbet med sponsormarkedet i 10 år. I denne perioden har det vært lite som har skjedd sammenliknet med eksempelvis sosiale medier som markedskanal.

Les mer →
Rull til toppen