Blogg
Hva har størst verdi-penger eller omdømme?
– Er det alltid slik at ”money talks” eller er det andre ting som er viktigere? Jeg har fulgt med, som sikkert mange andre, i …
Hvilken effekt ønske din bedrift å oppnå?
I dag har jeg hatt en fantastisk dag på jobb. Det ga meg inspirasjon til å ta tak i bloggen som har blitt liggende brakk …
Sponsing er Norges nest største kommunikasjonskanal
Sponsing er ikke lenger bare en logo på drakta, men helhet fra A til Å. Sponsormarkedet fortsetter veksten år etter år, og er en av …
Blogginnlegg – Hva har størst verdi- penger eller omdømme?
– Er det alltid slik at ”money talks” eller er det andre ting som er viktigere? Jeg har fulgt med, som sikkert mange andre, i …
God strategi- gir avkasting i sponsorarbeid
Denne gangen har jeg lyst til å se på bredden og valgmuligheter næringslivet har dersom de går inn i et sponsorat og hvordan en …
Sponsing- fortsatt umoden markedskanal for næringslivet?
Jeg har jobbet med sponsormarkedet i 10 år. I denne perioden har det vært lite som har skjedd sammenliknet med eksempelvis sosiale medier som markedskanal.