Sponsing er ikke lenger bare en logo på drakta, men helhet fra A til Å.

Sponsormarkedet fortsetter veksten år etter år, og er en av få mediekanaler som fortsetter å øke. Med nærmere 5 milliarder i sponsor-potten, er dette nå den neste største kommunikasjonskanalen i Norge. Offisielle tall fra IRM (Instistutet för reklam- och mediestatistik) viser at sponsing hadde en økning på 3,7 % i 2018 og har en markedsandel på 17,6 % av den totale reklameinvesteringen.

Ønsker du å vite mer om hvordan Linkt kan hjelpe dere med å bli mer profesjonelle i kampen om større sponsorinntekter, ta kontakt med oss på post@linkt.no eller tlf: 90 20 69 43 for en uforpliktende prat.

 

 

Legg inn kommentar

Din epost vil ikke bli publisert. Obligatoriske felter er markert *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

tøm skjemaetSend