Blogg


Hvor mye koster det?

Hvilken effekt har det å sponse? Hvilken verdi får vi som bedrift av å gå inn i et samarbeid? Hvor mye har vi fått igjen …


Les mer →


Et kinderegg av et sponsorat! – Eksponering, kompetanse og målgrupper

Siste tiden har jeg jobbet med et litt annerledes objekt innen breddeidrett- og det er studentidrett! I perioden har jeg reflektert over hvordan et slikt …


Les mer →


Den nye hverdagen – i sponsormarkedet

Nå har det gått snart et halvt år siden den største bomben(selvfølgelig i hele verden, men i denne bloggen har vi fokus på kommunikasjon gjennom …


Les mer →


Sponser man bloggere?

Jeg har en stund tenkt på hva egentlig sponsing innebærer, og hvem er det som kan bli sponset? Blogging er en kanal som har kommet …


Les mer →


Sponsing ER markedsføring- Helt sant!

I dag har jeg sittet med 800 markedsførere på Colosseum Kino i regi av Markedsføringsforeningen i Oslo. Innholdet var en kanalbattle imellom ulike mediekanaler om …


Les mer →


Hva har størst verdi-penger eller omdømme?

– Er det alltid slik at ”money talks” eller er det andre ting som er viktigere? Jeg har fulgt med, som sikkert mange andre, i …


Les mer →

Rull til toppen